La prima testare stroboscopul mi-a aratat ca avansul motorului meu n-avea nici o legatura cu ce au gandit oamenii aia la Wolfsburg in anii 70. Chiar niciuna! Era cu totul si cu totul diferit. Am reglat platina., carburatoarele si sucind de delcou ( la typ 3-ul meu nu poti sa sucesti mai mult de 90 grade ) nu reuseam nici macar sa ma apropii de semnele de pe turbina . Am tras concluzia ca, probabil, stroboscopul are defectul stricat si arata aiurea-n tramvai :( .
Asta era Sambata dimineata ... cum pranzul se apropia am lasat "cainele" neavansat si m-am apucat de facut ciorba. Ciorba de burta ;) . A iesit o nebunie!
Pe seara, intre ploaia de 6 si aia de 8, m-am intors sa "avansez cainele". De ce nu puteam sa ajung cu avansul la punctul indicat de producator puteti descoperii gasind singura diferenta notabila intre imaginile de mai jos:
Odata problema rezolvata, am facut avansul ca la carte ( tinand cont de seria de motor, turatie, etc ) iar rezultatul a fost uimitor, spectaculos, fantastic, incredibil etc :) Motorul este mai silentios decat o pisica si mai puternic decat un tigru. E o "bestie" de familie, e un typ 3! Ce am crezut ca-i o gaura in toba de esapament era doar un avans reglat static,adica cu curu'.
Na si ca veni vorba de "cu curu' " pun aici si cateva poze trimise de Mishu Canadianul ( nu francezu' ;) de la "pride july 4" . Se distreaza lumea peste ocean :D ...
Belea ciorba :d mi-ai facut pofta...
RăspundețiȘtergerePana la urma problema de unde era ? De la fise ? Ca nu prea imi sare in ochi :(
Pozitia condensatorului pe delcou e diferita ;) .
RăspundețiȘtergereO intrebare va rog.. de unde ati cumparat stroboscopul (nu am gasit nimic la vre-un magazin online)
RăspundețiȘtergereMultumesc