joi, 9 februarie 2012

Am pus Romania pe harta VW Type 3 a Europei


Cu siguranta nu e cea mai frumoasa masina. Asa cum spunea un reprezentant al unei organizatii careia i s-a cerut evaluarea masinii "are si o aripa umflata". Nu se ridica carevasazica la standarde ( ca tot e anul Caragiale ). N-a fost cumparata "de afara" pe bani grei sau de la vreun "atelier de restaurare" din Romania pe bani si mai grei. A fost luata de pe strada de la stadiul de masina abandonata si reparata in fata blocului: RK la motor pe terasa in Ferentari ( multumesc Lucian! ), schimbat cutia de viteze pana la unu noaptea "la o bere" cu baietii ( multumesc Pac, Roackeru, Castilio, Lucian si restul ), frane noaptea la peste -10 grade Celsius ( multumesc Pac!) etc.




"People from all over Europe gathered at the Allersee campsite, and spoted Type3 owners from Holland, Austria, the UK, Switzerland, and even Romania, pitching their sites just a few clicks from Volkswagen's Auto Stadt, the museum and the VW factory itself."

Cam asa scrie "in gazeta": AIRCOOLED VW LIFESTYLE MEGASCENE AIRMIGHTY ( Issue 6, Summer 2011). Fericita alaturare intre numele Romaniei ( "si chiar Romania") si al Olandei, Austriei, Marii Britanii si Elvetiei s-a datorat prezentei acolo a acestei masini. Un vis din copilarie a devenit inca odata realitate.



Iubesc masina asta!



Sursa foto: Sit-ul Airmighty.com.

6 comentarii:

  1. bravo mah.. sa-ti traiasca potaia ca te-a plimbat :) ..shi s-o mai faca inc-o data shi-nc-o data :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari !!!!! Am pentru tine o revista frantuzeasca veche, contine road test type 3, cand ai timp/drum ....

      Ștergere
  2. Multumesc! Stiu ca esti pasionat de bibliofilie auto si banuiesc ca-ti vine greu sa te desparti de revista. Daca ai putea sa faci un scan la coperta revistei si la articol am avea amandoi revista ;) . Ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bogdan,imi permit o intrebare . Masina nu era abandonata in spatele policlinicii Malcoci si nu apartinuse domnului profesor si director Adrian Beldianu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia a fost prima mea masina care acum e in conservare. Asta am cumparat-o initial pt piese cu care sa repar masina mostenita de la tatal meu dar am sfarsit prin a o repara si a o folosi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru aparitie. Chiar este o realizare extraordinara ceea ce ai reusit sa faci cu Typ3-ul. Sper sa reusesc sa imi indeplinesc macar unul din visele mele. Binenteles Typ3-ul este pe lista acolo sus :D. Succes in continuare, si la cat mai multe astfel de aparitii.

    RăspundețiȘtergere