luni, 20 iulie 2009

Cu Variant-ul prin Europa de la Est la Sud - Ep. I






Am sa o iau usurel pe etape ca-i mult de zis si de aratat. Prima etapa de la Bucuresti la Viena a presupus o oprire de o zi la Arad pentru rezolvarea unor daravele: GPS-ul achizitionat aici se va dovedi mai departe de mare folos ( multumesc pt ajutor Sergiu, Polo si Rodica! ) . Ca o scurta paranteza aceasta diabolica inventie ( am fost la un pas sa ma pun cu ciocanul pe GPS de multe ori iar Ioana are frigiderul plin ) se va dovedi absolut indispensabila in Europa de Vest. Daca pe sosele si autostrazi cu un pic de atentie te descurci, nu la fel stau lucrurile in marile capitale pe langa care al nostru Bucuresti pare a fi un soi de comuna. Utilitatea s-a dovedit si in gasirea facila a camping-urilor pentru ca acestea au fost locurile de innoptat. Si ca veni vorba de camping-uri am sa-mi permit si cateva cuvinte despre acestea. Se gasesc atit in marile orase ( multe chiar in zona centrala ) cat si in zone foarte pitoresti. Preturile variaza de la 15 Euro ( masina si 2 persoane ) pana la 40 de Euro in functie de numarul de stele si facilitatile sau atractile oferite si aici ma refer la piscine sau parcuri acvatice si nu la dusuri, toalete, spatii pentru spalare veselei sau a hainelor care sunt obligatorii si mai ales sunt CURATE.
Dar sa revenim la primul oras de pe traseu: Aradul. Acesta se prezinta ca un oras interesant cu o arhitectura in buna traditie imperiala austriaca. Locuri frumoase si oameni linistiti si amabili. Pacat ca multe cladiri nu sunt restaurate dar de multe ori o cladire cu patina are farmecul ei.


Intr-un gang am descoperit si o broasca ce se ferea de ploaie sub un plastic.
Problemele find rezolvate pe dupa-amiaza am luat drumul Vienei si in aceias noapte am si ajuns acolo la Camping-ul Wien Sud aflat in mijlocul unei padurici in apropiere de Shonbrunn.

Pe drumul spre Viena a aparut si prima problema tehnica, mai exact se aprindea becul la dinam la turatii mari. Ca omul patit am inceput sa ma gandesc la tot felul de scenrii fantastice: rulmenti, curea, carbuni etc. Nu era decat un fir care juca in papuc si care arata ca si cand fusese pus de mine dupa mai multe beri ceea ce e foarte posibil.
Despre Viena si frumusetile ei in episodul urmator....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu