luni, 28 iunie 2010

Romania pamant romanesc?!?!

Un graffiti, a carui prezenta constanta pe zidurile din Bucuresti rivalizeaza cu deja banalele "Hai ..." si "ue..." diverse echipe de fotbal, este "BASARABIA PAMANT ROMANESC !". Ce mi-a atras atentia la acest graffiti este similaritatea scrisului in toate cazurile. As indrazni sa spun ca-i vorba de aceias mana care a dorit sa lase acest gand posteritatii pana ce lavabilul de exterior il va acoperi. Cine ar putea fi in spatele acestui misterios graffiti? O intrebare ce ma obsedeaza de ceva ani. Adevarat mister monsher!
Scrisul rotund, ingrijit tradeaza o persoana de sex feminin ce-mi aduce aminte de fosta mea invatatoare, de origine basarabeana si degraba varsatorie de lacrimi cand venea vorba de chestii de "corason" national si nu numai. Mesajul stereotip, repetatat la infinit indica un caracter maniacal-obsesiv nationalist ( sau ceva pe acolo ). Deci avem de-a face cu o persoana de sex feminin, din Republica Moldova, nationalist-"tulburata". Cine sa fie? Cine sa fie? Tare as face pariu ca-i Leonida Lari, parca o si vad noaptea cu snurul legat de cap si spray-ul cu vopsea in mana ... dar poate nu-i ea. Mister monsher, mister!


6 comentarii:

  1. si la cluj am vazut mai multe "Grafitti" -uri din astea ,cu aceeasi mesaj si aceeasi scris ingrijit,ba mai nou chiar am vazut si stickere cu acceasi mesaj
    cred ca este vorba de o grupare ultra-nationalista
    oricum cred ca sovinismul asta exagerat,chiar obsesiv as putea spune ,nu isi prea are locul in secolul XXI,si nu face altceva decat sa creeze tensiuni,cel putin in opinia mea

    RăspundețiȘtergere
  2. daca dai un search pe google la "Basarabia"
    vei vedea stickerul de care am zis inainte

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu cat orizontul e mai ingust, cu cat ignoranta e mai ascutita, cu atat nationalismul mai mare. Am dat un search dupa "basarabia body painting" si am gasit niste forme de nationalism interesanta :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotografia ca a fost facuta in zona Panduri...?
    DAN

    RăspundețiȘtergere
  5. După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. Datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159

    dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere