Ultimele postari pe acest blog au starnit o furtuna de comentarii, de dispute, interesul aratat de cititori fiind urias. Raspunsul la miile de comentarii primite de la cohortele interminabile de cititori m-au obosit peste masura. E timpul sa iau o pauza. O pauza publicitara auto interbelica cu reclame din "The National Geographic Magazine" numarul din August 1939. Doar doua reclame si alea la anvelope. Parca ar tine pasul cu societatea romaneasca de acum unde singurul subiect dezbatut pe toate partile de toata lumea este obligativitatea anvelopelor de iarna. Oare atat de tampiti suntem ca trebuie sa ne spuna cineva ca a venit iarna si trebuie sa ne pregatim masina pentru asta? Privind ce se intampla pe soselele mandrei noastre patrii Republica Capitalista Romania ( cacofonia in acest caz fiind acceptata ea exprimand si starea de fapt a tarii ) la orice ninsoare cazuta iarna raspunsul este categoric: DA!
Dar sa revenim la reclame.
Prima reclama, la anvelopele Good Year G-100, mi se pare naucitoare. Insasi rolul produsului imi scapa. E un fel de anvelopa cu bifidus esensis ... Ca sa nu mai vorbesc de nenea ala care pare sa tina o anvelopa de cateva zeci de kg cu degetul mic de la mana dreapta imbracat la costum!!! De ce o tine in brate imbracat in costum? "Stil si eleganta doar cu anvelopa.." Ma rog, d'ale publicitarilor si producatorilor care trebuie sa inventeze si sa reinventeze apa calda si mersul pe jos. Asta imi intareste convingerea ca prostia nu are granite si limite spatio-temporale.Si o reclama "clasica": noua anvelopa care merge mai mult si franeaza mai bine ... Tot e bine ca are gagici vesele si sexoase in prim plan.
pffff, ma topesc dupa reclamele astea vechi. era mult mai fain atunci cand marketingu era la inceput si micile tertipuri erau tot ce aveau ei la indemana pentru a convinge lumea. acu....statistici, cercetari, subliminale...prostii. :)
RăspundețiȘtergere