De curand am fost apostrofat de vreo doi cititori ai acestui blog ( doi din vreo 20 inseamna deja 10% !!! ) ca citez "baaai asta-i blog de fiare?!? volkswagen-e?!?! sau de prostiile tale gen muschiulet cu trifoi?!?! ". Impresionat de vehementa lor consternare am decis sa vorbim azi de un typ 3 ( VW 1600 L Variant 1970 ), o masina absolut superba, un volkswagen de mare clasa produs de aceasta dat de Minichamps si nu de Vokswagen AG dat fiind faptul ca este la scara 1/18.
Culoarea originala silber-metallic ( argintiu metalizat ), pastrata si la modelul la scara, se potriveste cum nu se poate mai bine cu iarna de afara. Nu va cer sa ma credeti pe cuvant ci va invit sa urmariti setul de fotografii out-door. Una din acestea va candida la sectiunea "Fotografia lunii" pe forumul miniauto.ro dar inca nu am hotarat care :( .
Celelalte detalii exterioare sunt de-a dreptul incredibile! Chedere, lampi, faruri, usi, ornamente, incuietori ... pozele sunt edificatoare.
Portbagajului din fata cu greu ai putea sa-i gasesti cusur. Sunt prezente roata de rezerva, cricul, rezervorul de lichid de frana si cel de apa la parbriz, incuietoarea toate reproduse foarte bine.
Culmea nebuniei mi se pare placuta de identificare a autovehicoluluii reprodusa si ea pe calandru!!!
Habitaclul lasa insa de dorit comparativ cu exteriorul sau portbagajul fata. Daca bordului i-ai putea cu greu reprosa ceva...
...are si indicatorul pentru schimbarea vitezelor inscriptionat pe scrumiera...
Ce lasa insa muuult de dorit sunt scaunele si banchetele. In primul rand sunt disponibile intr-o singura culoare pentru toate modelele ( fast, noch, variant ) respectiv albe. Detaliile lipsesc cu desavarsire. Pare ca cel care a lucrat la realizarea lor s-a grabit sa plece mai repede in concediu. Lipsesc butoanele de rabatare si reglaj al scaunelor. Bancheta spate are cotiera centrala o noutate absoluta la un Typ3 Variant.
O singura atentionare imi permit: decalul pentru reglarea culbutorilor aflat pe capacul turbinei de aer ...
... si inscrisurile aflate pe filtrul de aer completeaza mai mult decat fericit aceasta superba bijuterie.
"Burta" masinii, podeaua exterioara, merita si ea atentia noastra pentru ca n-a scapat grijii pentru detalii a producatorului.
Foto 1
Cum fotografiile participante la acest concurs sunt de o inalta tinuta artistica, realizate la modul profesional ce doar pasiunea il poate naste, un sfat sau o parere din partea cititorilor este bine venita in alegerea candidatei la titlu ( pentru concurs vreau sa folosesc una din primele 5 fotografii postate in acest material ).
Cum fotografiile participante la acest concurs sunt de o inalta tinuta artistica, realizate la modul profesional ce doar pasiunea il poate naste, un sfat sau o parere din partea cititorilor este bine venita in alegerea candidatei la titlu ( pentru concurs vreau sa folosesc una din primele 5 fotografii postate in acest material ).
Foto 3
Mai departe sa privim detaliile machetei cu plusurile si minusurile sale.
Incepem cu exteriorul caruia cu greu ai putea sa-i reprosezi ceva. Evident ca dupa ceva studiu am reusit sa-i gasesc si nod in papura: decalurile de pe capota sunt argintii care pe fond argintiu devin aprope invizibile. Sa nu mai spun ca as fi preferat sa fie in relief...
Celelalte detalii exterioare sunt de-a dreptul incredibile! Chedere, lampi, faruri, usi, ornamente, incuietori ... pozele sunt edificatoare.
Interiorul insa e de discutat.
Portbagajului din fata cu greu ai putea sa-i gasesti cusur. Sunt prezente roata de rezerva, cricul, rezervorul de lichid de frana si cel de apa la parbriz, incuietoarea toate reproduse foarte bine.
Culmea nebuniei mi se pare placuta de identificare a autovehicoluluii reprodusa si ea pe calandru!!!
Habitaclul lasa insa de dorit comparativ cu exteriorul sau portbagajul fata. Daca bordului i-ai putea cu greu reprosa ceva...
...are si indicatorul pentru schimbarea vitezelor inscriptionat pe scrumiera...
Ce lasa insa muuult de dorit sunt scaunele si banchetele. In primul rand sunt disponibile intr-o singura culoare pentru toate modelele ( fast, noch, variant ) respectiv albe. Detaliile lipsesc cu desavarsire. Pare ca cel care a lucrat la realizarea lor s-a grabit sa plece mai repede in concediu. Lipsesc butoanele de rabatare si reglaj al scaunelor. Bancheta spate are cotiera centrala o noutate absoluta la un Typ3 Variant.
O singura atentionare imi permit: decalul pentru reglarea culbutorilor aflat pe capacul turbinei de aer ...
... si inscrisurile aflate pe filtrul de aer completeaza mai mult decat fericit aceasta superba bijuterie.
"Burta" masinii, podeaua exterioara, merita si ea atentia noastra pentru ca n-a scapat grijii pentru detalii a producatorului.
... iar puntea fata un opt- noua cu bataie pentru buna intentie.
Una peste alta e o masina ce n-ar trebui sa lipseasca de pe biroul sau din vitrina oricarui pasionat de typ3.
Imi plac stopurile VW-ului Typ3, care au inglobate lampi pentru marsarier. Nu multe masini aveau asa ceva la inceputul anilor '70. :)
RăspundețiȘtergereDAN
dom'le.... bine ca te-au tras de urechi cititorii... la un moment dat am crezut ca te-a legat sotzia de calorifer si s-a apucat sa scrie ea pe blog. :p
RăspundețiȘtergerefoarte tari pozele cu zapada. aveai shi cauciucuri de iarna? ai pus lanturi?
a! legat de cotiera... am shi eu la noc :p deci exista
un cititor cu tiptrei
treaba sta in felu urmator: baietii or descoperit raza ce miscsoreaza si au micsorat un typ3 ca altfel nu-mi explic multitudinea de detalii. :| incredibil.
RăspundețiȘtergereDomnu' cu nochiu va rog sa (re)cititi cu atentie urmatoarea fraza: "Bancheta spate are cotiera centrala o noutate absoluta la un Typ3 Variant". Sesizati ceva? E vorba de ultimul cuvant din fraza ;).
RăspundețiȘtergereZerocratie este intradevar uimitor de bine realizata dar am vazut si modele la scara ( alte masinii ) muuuuult mai bine realizate dar si al naibii de scumpe.
Mie imi plac foto 1 si 5 . Ce procedeu ai folosit ? Ai facut o diorama statica cu poza pe fundal, sau este efect optic ? Oricum nemaipomenit, felicitari :)
RăspundețiȘtergereEu as fi "murdarit" un pic masina, o idee de praf si zapada ii dadeau si mai mult realism.
Fotografia e facuta de sus de la mausoleul din Parcul Carol si este strict efect optic. Nu m-am indurat s-o murdaresc :( ...
RăspundețiȘtergereTocmai ma uit la fics aceasi masina care sta in vitrina
RăspundețiȘtergere