luni, 8 martie 2010

Welcome home Ep 4

Masini participante: vw busuri si type3-uri




Sa luptam impotriva racirii globale! Sa luptam uitandu-ne la niste poze din vara anului 2008 de la intalnirea organizata la Wolfsburg cu ocazia implinirii a 70 de ani de Volkswagen. In episodul de azi va propun sa vedem bus-urile, type3-urile si alte cateva trasnai fabricate de Volkswagen care au participat la eveniment.

In ordinea fabricatiei incepem cu bus-urile.

Cel mai vechi bus participant, nu stiu anul dar cu siguranta este fabricat in prima serie de astfel de masini.

Bordul respectivului bus care-i tradeaza varsta. Oare sa fie un bus din 49?



Un impecabil bus split camper...


Priviti busul din dreapta, sa vedeti in ce minunatie se transforma...

Da, stimati domni... Visul de aur al intregii omeniri volkswagen-isitice: bus-ul berarie! Asta da masina!

Hai sa mai vedem si ceva type3-uri!
Notch-ul alb si notch-ul negru ...


A si un karmann Ghia ...
Ce cald si bine era!

Ca tot veni vorba de karmann ghia: un karmann ghia type 3 ...

... studiat de doua personaje cunoscute in lumea volkswagenistica mioritica.

Ceva ce poate fi trecut la raritati sau ciudatenii VW: SP2 ( made in Brasil ), o masina fabricata in Brasilia ( 1972-1976 ) in vreo 10.000 exemplare. Inca nu m-am hotarat daca-mi place sau nu.

Si un Variant al unor macaronari foarte patrunsi de importanta ca orice macaronar.
Masina se gasea la granita intre tuning si original fara a sarii prea tare gardul intr-o parte sau alta.


Si pentru Liviu RATB, daca mai intra pe aici, busuri utilitare, al doilea de pompieri.


Un Variant cu "german look"...

... parca totusi ii lipseste ceva.


Si doua type3-uri impecabile. Posesorul Variantului albastru imi povestea ca masina lui are foarte putini km ( ceva pana in 20.000 daca-mi aduc bine aminte ) si ma intreba cati km are masina mea. Chestie care m-a facut sa rad. Puteam sa-i spun doar cati km are de la ultima reparatie capitala.

Variantul meu "cainele" si un Variant pre 69 cu rulota, una mai verde ca cealalta.

Iubesc Variantul! Daca mai e si verde ...

In final un Variant cu motor water-cooled al carui radiator se afla in spatele panoului fata care fusese, zic eu, fericit modificat pentru a putea asigura racirea. Practic nu a modificat aspectul general al masinii, ceea ce pentru o astfel de modificare e o reusita.


2 comentarii:

  1. Candva demult am inghetat de frig intr-o duba de aia...e racirea cu aer si era un frig ca ne clantanea dintii.....
    salutari amice !

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Bus-urile camper de obicei sunt dotate si cu sisteme de incalzire suplimentare.

    RăspundețiȘtergere