miercuri, 6 mai 2009

Cum se schimba cupla de la cutia de viteze la typ 3?

Greu :( . Cine a gandit typ 3-ul cred ca a luat mecanica de la broasca s-a uitat la ea si si-a zis: " Cum pot sa pun eu toate piesele astea la un loc dar de asa fel incat sa fie un chin sa umbli la ele? " 




Piesa din primele imagini face legatura intre cutia de viteze si levierul de schimbare a vitezelor. La broasca accesul la respectiva piesa se face printr-un capac aflat sub bancheta spate.
La typ 3 e la fel numai ca invers, adica piesa e tot acolo dar capacul e sub masina ( pe undeva pe la jumatea ei ). Fara rampa sa schimbi respectiva piesa e horror, eu am schimbat-o in seara asta, nu-mi mai trebuie nici un film :D . Treaba e ca-mi intra foarte prost in viteza mai ales in a doua. Fara viteza a doua in Bucuresti e ca si cum ai incerca sa mergi doar intr-un picior. Sa ne intalegem am schimbat o piesa veche cu joc vizibil cu una tot veche dar cu joc mai putin vizibil. Se asteapta piesa noua .... de vreo luna, dar n-au intrat zilele in sac. Acum parca merge mult mai bine, vedem Vineri si mai ales Sambata ;) .  




Update! Am mers aseara. Incredibil! Se schimba vitezele ca la F1. Viteza a treia e acum pe mijlocul masinii si nu in genunchiul celui aflat in dreapta. Inca astept piesa noua .... atunci sa vedeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu