sâmbătă, 30 mai 2009

Targul Anticarilor in Parcul Carol, editia I


Azi am convocat clubul meu select si exclusivist format din a mea nevasta, "cainele" si mai noul membru Mojo Jojo si ne-am deplasat la Parcul Carol la "Targul Anticarilor in Parcul Carol, editia I". Targul tine, ca sa zic asa, de ieri pana maine. Inseamna ca mai aveti si maine o sansa.
Eee dar despre ce-i vorba?!?
 Evenimentul are mai multe nivele ca la jocurile pe PC. Primul nivel (daca nu eram roman as fi zis first level) este la intrare si se compune din expozitia de vehicule istorice.













Pe langa "troacele" cunoscute de la alte evenimente (IMS-uri, Aero, Mercedes-uri,etc ) o mentiune aparte merita de data asta doua motociclete: un Zundapp Saharian nerestaurat ( nu stiu daca asa se zice corect dar asa-i zicea tata care avusese unul in tinerete ) si un BMW foarte frumos restaurat.
Tot la nivelul 1 privirea mi-a fost atrasa de cateva foi printate lipite pe geamul lateral al unuia din Mercedes-urile expuse. Mi-am zis: "hopa ca a intales romanul ca-i civilizat si educativ ca atunci cand expui ceva sa si explici despre ce e vorba!" A nu, am gresit, romanul nu a intales nimic :( masina e a unui italian.





Sa trecem la nivelul 2. Asta e zoologic sau zoofil: expozitie de matze si catei cu vanzare sau adoptare.




Pe alese! Ce-i totusi bine daca nu cumva plictisitor e ca nu i-au pus la un loc: matzele sunt in stanga iar cateii in dreapta.
Nivelul 3! Ala suprem sau scopul evenimentului: Tragul Anticarilor! Merita, gasesti orice vechitura, timp si bani sa ai.

Anticarul roman ca si comerciantul de aceias natie este cel mai mare dusman al lui!  Dialog intre anticari: "baaa vin clientii , se uita si pleaca :( " Daca te maninca undeva sa intrebi de pret vei ramane uimit! Poti cumpara doua rame de pat ruginite la pret de Golf III inmatriculat si cu taxele platite. 
Eu mai curajos la un stand gasesc o poza: "cat costa?", duduia genul pafarnist bijnitar: "60 de lei", eu stupefiat: "de ce!?!?!", raspuns oparit "e SPECIALA!". Ma uit mai bine, poza nedatata, strada din Bucuresti, 3 pravalii in prim plan, ceva oameni, un catel, doua biserici ( turlele ) in plan secund. Negociez, o iau mai ieftin, achit si intreb "da' ce e special la poza asta?" , duduia se uita fugar din nou la poza: " are ceva cu regia tutunului" . Scump tutunul in ziua de azi! Bine ca m-am lasat :) . Eu poza o luasem pentru "Leonida&Co" aflata peste drum ;) . O sa revin asupra pozei dupa ce o storc mai ceva ca o lamaie...  









Plimbarea s-a terminat apoteotic cu Mojo Jojo bagat in volanul "cainelui". "Toata lumea fericita si copiii unsi la gura!" : cainele ca s-a plimbat, Mojo Jojo ca a stat in "covrigul cainelui", tacsu e fascinat de poza lui cu "Leonida&Co" iar mama lui Mojo Jojo a primit liber si se plimba pe undeva ( eu am ramas sa pazesc maimuta urlatoare si scumpa ;) ).
Deci daca vi s-a parut interesant e si maine ....

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-au placut motocicletele. Plus ca si eu la motociclete am avut postat istoria intreaga (ma rog, cat incape pe 2 pagini) la Zundappul KS750 si la BMWR27.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa nu-mi placa asemenea bijuterii ... Cel putin Zundapp-ul daca era al meu cred ca-l tineam in casa :) .

    RăspundețiȘtergere