duminică, 18 iulie 2010

Odorheiul Secuiesc 2010




Am reusit sa ajung la Odorhei si anul acesta, intrunirea de la Subcetate este un eveniment air-cooled ce nu trebuie ratat.
Mai jos aveti o selectie de fotografii, in ordine cronologica, de la acest minunat eveniment.

Vineri seara cand am reusit sa ajung...




... lumea socializa intens ;) .


Cam asa se vad lucrurile cand te trezesti la 6 dimineata intr-un typ 3 Variant :




Sambata dimineata cel mai bun loc de facut reglaje la masina s-a dovedit a fi pe baraj ( acolo nu deranjam pe nimeni din somn ).


Relaxare totala este cuvantul definitoriu pentru ziua de Sambata.






Vedetea incontestabila a acestei intruniri a fost cel mai vechi Volkswagen din Romania la aceasta ora...

Da! Chiar un kubelwagen.



O alta premiera a fost si participarea a doua typ 3 Variant. Variantul portocaliu are o poveste tare interesanta. Promit sa revin asupra ei.

Organizatorii s-au apucat serios de treaba pentru ca poporul participant sa fie satisfacut si pe partea gastronomica.



Concursurile, nu foarte numeroase, au reusit sa mobilizeze si sa distreze pe toata lumea indiferent de varsta, sex, nationalitate etc





Masini preparate ...


... si preparatele maestrului bucatar:

Gulas frate!



Pe seara nelipsita ploaie a schimbat nitel peisajul si a dat startul sporturilor mai mult sau mai putin acvatice.









Si efectele consumului exagerat ... :) .


O mica paranteza pe partea gastronomica: gulasul a fost grozav dar marea revelatie pentru mine a fost ciolanul de la masa de seara. N-am poze cu ciolanul asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant: a fost magnific! Ciolan cu cartofi, ceapa, mere ... Doamne ce bunatate! Vreau si eu reteta.


Ziua s-a incheiat cu decernarea premiilor si cu nelipsita tombola.




Am fost foarte impresionat de castigarea titlului de cel mai frumos Variant.

Mai organizatorilor, nu stiu daca o fi Variantul meu cel mai frumos, dar clubul si evenimentul vostru cu siguranta sunt cele mai frumoase din Romania ;) !

La intoarcere pe drumul spre Odorhei m-am oprit sa pozez si trei antebelice intr-o curte.




As fi aruncat o privire mai atenta la antebelice dar paznicul lor nu era prea incantat de idee .

5 comentarii:

  1. foarte frumoasa intalnire
    variantul portocaliu ii cel de la Dej,arata fain

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum doar intrunirea de anul trecut de la Odorhei am ratat-o si tare rau imi pare. Variantul e interesant sub anumite aspecte ;) . Intr-o zi am sa incerc sa fac un material cu toate typ3-urile care mai umbla prin Romania ;). Pacat ca n-ai reusit sa ajungi la Odorhei ca ar fi fost 3 typ3-uri Variant. Dar atunci nici eu nu mai castigam titlul de cel mai frumos Variant ;) .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ala rosu e Chevrolet 38? Fa'ti pomana de'mi trimete o poza mai mare la wbg_1000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu vreau o poza mai mare pentru albumul cu antebelice, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere