marți, 24 august 2010

Aventura thassiana



Cei cativa cititori fideli ai acestui blog si-au imaginat, probabil, ca am disparut. Nu, n-am disparut :) . Am fost doar plecat intr-un mult prea scurt concediu in Insula Thassos.


Pentru ca sunt satul de platitudinea muncii intr-un birou infect nu ma vad petrecand concediul tolanit pe un seslong cu paharul in mana si, ca urmare, ma straduiesc ca din concediu sa fac o mica aventura cu cat mai multa actiune.
Probabil titlul "Aventura thassiana" vi se pare un pic exagerat. Concluzia am sa va rog s-o trageti la sfarsit, dupa cele 6 episoade in care am sa povestesc ce am facut si ce am vazut in acest sejur in Insula Thassos.

Episodul 1: Thassos-ul antic. Cateva fotografii si consideratii legate de marele oras greces antic Thassos.

Episodul 2: Ce pesti si alte animale marine am mancat. Ceva impresii si recomandari legate de bucataria marina din insula.

Epsiodul 3: Ce pesti si alte animale marine am fotografiat la ele acasa. Una din cele mai bune achizitii din ultima vreme, camera foto subacvatica, imi permite sa va arat o lume fascinanta.


Episodul 4: Alte cateva mici aventuri si activitati. Detonarea unei bombe din al doilea razboi mondial, castelul de marmura etc.



Episodul 5: Numismatica contemporana. Ce monede euro am retras din circulatie pentru colectia personala.

Episodul 6: Marea descoperire. O descoperire arheologica fascinanta mi-a umplut ultimele doua zile de concediu in Thassos. Nu va lasati inselati de fotografia de mai jos! Nu, n-am gasit doar un "butoi" ( chiup ) de lut ;) .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu