marți, 26 aprilie 2011

"14e RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE" - VW 1500 S

Partea a doua

Cu greu produsului de la Maisto ii poti spune "model". Realizarea este atat de slaba incat ai fi tentat sa-i spui mai degraba jucarie sau masinuta pentru copii: detalii grosiere, roti "dejantate", caroserie ce aduce vag cu masina reala...


... faruri si stopuri facute sa fie la numar. Lampile de semnalizare sunt doar desenate. Capota spate este facuta sa se deschida dar nu are balamale iar motorul lipseste. Interiorul este la fel de grosier ca si exteriorul. Si din toate astea trebuie facut un frumos notch de competitie ...

Prima manopera a constat in indepartarea barilor de protectie fata si spate.
Din studiul fotografiilor masinii de la Monte Carlo a reiesit ca atat chederul parbrizului cat si cel al lunetei sunt cool-lock, adica fara "inima" cromata. Odata cu vopsirea in negru a pragurilor au fost innegrite si chederele pentru a aduce cat mai mult cu masina reala.
Jantele cromate ne avand gaurile strapunse s-a optat pentru innegrirea spatiilor adancite ce sugerau gaurile jentii pentru a sporii aceasta impresie, asta daca nu se vor gasi patru ( sau chiar trei ;) ) roti produse de Welly pt VW Beetle ( mult mai bine si ingrijit realizate ).

Pentru a-mi face o idee de cum va arata s-au pus si cateva decaluri de proba ( realizate manual cu mana stanga sau dreapta, ma rog ... tot aia e).


Rezultatul fiind pentru moment multumitor s-a trecut si la "imbunatatirea" interiorului pana cand vor fi realizate elementele pentru exterior: proiectoare, lampi, decaluri etc
Asa cum spuneam interiorul lasa foarte mult de dorit.

Pentru (pre)facerea lui s-a adaptat un interior de beetle de la Welly mult mai bine realizat: detalii fine, scaune rabatabile, volan cu inel cromat...

... fete de usi mai subtiri si mai ingrijite.


Cand toate elementele interiorului au fost ajustate sa se potriveasca. Cand masina mai avea doar putin pana la insailarea ce se dorea definitiva. Cand aparatul de fotografiat isi cauta un unghi cat mai bun pentru poza cu interiorul finalizat. Ma rog, ati inteles ideea ... Chiar in acele momente de gratie artistica, napoleonian fiind ( si lipsit de modestie ) cautand pe net date despre cele doua norvegiene ce piloteaza masina, am gasit fotografia de mai jos:


De toata munca la interior s-a ales praful :( . Scaunele notch-ului norvegian nu sunt cele "de fabrica" ci unele sport, cu centuri de siguranta in 5 puncte, iar masina mai are si ceva rollbar-uri prin interior. Din tot ce s-a facut pana acum nu va mai ramane decat volanul :) .
Ok, din nou la mesterit interiorul!
Ne vedem in episodul urmator. Pana atunci orice sugestie sau sfat este binevenit. Bine nici 3 roti de Beetle Welly, un motor boxer sau ceva proiectoare rotunde, toate la scara 1/24, n-ar strica daca are cineva de vanzare ;) ...


4 comentarii:

  1. Pentru autocolante exista o firma in Cluj (TRANS-ADDICTED.RO) care executa asa ceva la comanda. Oglinda exterioara stanga o confectionezi sau incerci sa o adaptezi de la o jucarie auto ?
    DAN

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze. Firma se numeste TRAINS-ADDICTED.RO si este specializata in modelism feroviar.
    DAN

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt informatie! Oglinzile sunt deja amandoua dar n-am ajuns inca acolo. Acum ma lupt cu interiorul.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti incredibil. iti admir rabdarea. :)

    RăspundețiȘtergere