marți, 26 mai 2015

Dacia BMW


 Uzinele Dacia sunt din ce în ce mai focusate pe nevoile clientului. Logan-ul a fost gândit cu un portbagaj mare, generos, în care să încapă porcul de Crăciun, oul, mielul și cozonacii de Paști, sacra de concediu etc. Când faza primară a fost depășită, nevoia de hrană astâmpărată, a apărut necesitatea afirmării sociale. Simbolul ”realizării” în viață fiind, la  nivelul românesc al înțelegerii umane, mașina de teren. Așa a apărut Duster-ul. Acum stă să se lanseze Duster-ul Pick-up... ceva mai cool, ceva mai americănesc, numai bun pentru fermierii din mijlocul Bucureștilor ( că doar nu-ți cumperi așa mașină să o bagi prin hârtoapele de la țară ).
 Azi dimineață am avut revelația unui nou model de succes by Dacia. Ceva care să țină pasul cu mersul societății, cu moda, cu firea omului mioritic, ceva care să rupă gura târgului, ceva care să spargă topurile, ceva dorit, ceva jinduit, ceva mai tare decât orice altceva: DACIA BMW! ! ! Cu opțiunea DACIA BMW Tunat! E? Ce ziceți?  

2 comentarii: