joi, 6 mai 2010

Pauza publicitara... interbelica IX

Vreau sa-mi cer scuze cititorilor acestui blog carora le-am promis o serie de materiale cu ocazia zilei de 9 Mai. Indiferent cat magneziu am inghitit nu am reusit sa trec peste pesimismul care m-a cuprins. Ne intoarcem la nivelul anilor 90 cu toata mizeria si bataia de joc care a caracterizat primul deceniu de dupa revolutie. In 20 de ani in tara asta nu s-a facut nimic decat datorii peste datorii. Nu s-a construit nimic! Nu autostrazi, nu poduri, tunele sau orice forma de infrastuctura decenta! Nu metrou! Nu cai ferate! Nu spitale! Nu parcuri! Nimic! Nu s-au facut decat cel mai mare carnat, gulas, ciorba de fasole sau rahat!

Nu eu si nici tu nu am facut aceste datorii! Noi am fost ca prostii la munca pentru a imbuiba toti hotii din tara asta. Acum ni se cere tot noua sa strangem cureaua. Li se da apa la moara tuturor angajatorilor sa ne trateze ca pe niste sclavi si bine ne fac pentru ca suntem o natie de lasi si de prosti. Mai peste tot in lume de 1 Mai s-a protestat impotriva masurilor economice antipopulare si a corporatiilor care distrug insasi demintatea umana. La noi, intr-o efervescenta vecina cu afectiunile psihice, toata lumea a petrecut de parca traiam intr-o Elvetie prospera.

CA urmare: pauza!... pana-mi revin cu nervii negativi.
Reclamele din The National Geographic Magazin, numarul din Iulie 1939 nu mai "vand" masini. De ce n-as putea sa spun. Evenimentele ce se prefigurau sa fi fost vinovate? Greu de spus. in orice caz si in numerele urmatoare reclamele la masini sunt prezente din ce in ce mai sporadice. Singurele reclame din acest numar cu tema inrudita sunt la anvelope si va invit sa le admirati mai jos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu