miercuri, 17 februarie 2010

Pauza publicitara... interbelica V

Continuam seria de publicitate auto interbelica cu reclamele aparute in "The National Geographic Magazine" din Februarie 1939.
Nu pot sa nu remarc inmultirea si diversificarea reclamelor la inceputul anului 1939 . De la cele "clasice" cu "noul car" la "incredibilul pret" alb-negru pana la cele color care au si un plus de rafinament.

Seria este deschisa de o reclama color la Pontiac ( General Motors ). O reclama care-mi place si-mi aduce aminte de Leonida&Co. Oare de ce?


A doua reclama, tot color, se inscrie in seria reclamelor de sezon, oferind un automobil Nash echipat pentru orice vreme la numai $ 770. Sloganul "Silent as a forest" mi se pare ca face toti banii.


Continuam cu o reclama alb/negru "Buick's the Beauty!".




Si o alta reclama ( tot B&W ) la care accentul se pune pe pret: "THE CAR WITH THE PRICE YOU CAN'T FORGET! $ 777 " . Mda e vorba de un coupe Oldsmobile chiar dragut.

Iar in final o reclama la Lincoln Zephyr V12 ce te duce cu gandul la cazinourile din Cuba sau, de ce nu, la plajele din Hawaii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu