sâmbătă, 28 februarie 2009

2005 Din nou pe sosele

Ca sa ajung la primul eveniment al anului 2005, intrunirea de la Sibiu, a trebuit sa-mi iau o saptamana concediu si sa-mi asamblez singur masina. Ca asa e la Service in Romania: tu platesti, tu muncesti!
Masina a parasit atelierul relativ neterminata sub aspect estetic: ornamente laterale lipsa, numar inmatriculare spate cu forma improprie, etc ...
Intrunirea de la Sibiu a fost una din cele mai frumoase intruniri VW organizate in Romania, poate si pentru inocenta ei sau poate ca fiind organizata in mijlocul tarii au participat broscari veniti din toata tara. Din pacate fotografii de la aceasta intrunire nu am dar sper, cu ajutorul unui prieten, sa gasesc cateva pe care le voi posta ulterior.
Un alt eveniment al verii 2005 a fost parada VW cu ocazia lansarii filmului Herbi in Romania, il stiti e filmul ala cu broasca ( VW ) plina de personalitate, ca orice broasca. Parada s-a desfasurat prin Bucuresti iar lansarea filmului la mall-ul de pe Bd.Timisoara a coincis si cu prima mea vizita la un cinematograf, dupa lansarea Titanicului si de atunci a ramas si ultima :) .




Vacanta a insemnat turul Dobrogei, regiunea mea de suflet: Capidava, litoral, Histria, Enisala, Delta .... peste 1000 de kilometrii la bordul "cainelui" ca asa i a ramas numele typ3-ului meu. Nimic nu-i mai frumos decat drumurile pustii, natura salbatica si motorul boxer torcand in spatele masinii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu