sâmbătă, 21 februarie 2009

Primul verde

Intr-o seara tarziu ( is cam chior noaptea) mi-am ales din catalogul de vopsele culoarea pentru masina, verdele care mi s-a parut cel mai apropiat de cel original. Trebuie spus ca mergeam in fiecare zi la service dupa program sa vad cum evolueaza lucrarile. Pe 25.02.2005 sefu' de atelier imi da marea veste: masina este vopsita! cuvintele urmatoare nu le-am mai auzi ...
Am imprumutat un aparat de fotografiat si repede la service sa imortalizez minunea.
Cand am vazut masina am avut acelas sentiment care-l ai cand dai cu capul de un toc de usa prea jos pus.
Bag %^&%$#%#!
Masina arata ca o baliga de vaca cufurita. Pozele au iesit asa cred si de la tremurul nervos .





Cand incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea ca va trebui sa merg cu masina doar prin zone urbane ferindu-ma de locurile de pasunat al ierbivorelor, a aparut si sefu' care m-a lamurit ca-i data doar de proba cu o vopsea oarecare .
Vopseaua mea inca nu sosise, ulterior am aflat si codul vopselei comandate RAL 6004, blaugrun in germana sau blue green in engleza. Adica un soi de verde albastrui. Dar asta se va vedea intr-o postare viitoare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu