duminică, 10 ianuarie 2010

Am cart! Am cart!


De fapt corect spus e: AMC Kart! AMC Kart!

Da am fost si noi ( eu, Iustin si cainele ) la primul eveniment automobilistic al acestui an. Duminica dimineata a avut loc la AMC Kart Pipera intalnirea membrilor VW Forum cu ocazia implinirii a 7 ani de cand acesta functioneaza. Cu mandrie ma laud ca sunt unul din primii 50 de membri ai forumului ( mai exact nr 41 :) ).
Evenimentul a debutat ( pentru mine cel putin ) cu intalnirea cu air-cooled-istilor de langa Herastrau si formarea coloanei catre AMC Kart.


Pozele de data asta nu prea mi-au iesit. Spre exemplu aceasta minunata poza de grup in care toata lumea sta cu spatele :( .



La AMC Kart batranele masini Volkswagen au creat deliciul sutelor de participanti ( se estimeaza participarea a 130-140 de masini ) poate si pentru ca noi am ajuns mai tarziu decat marea majoritatea.



In rest lume si iar lume! Daca as fi sociolog sau psiholog as cerceta de ce aceasta marca de masini are atatia posesori pasionati . O fi ceva ce sta in insasi numele masinii? Oricum e o chestie interesanta sa vezi cum se materializeaza in lumea reala chestii abstracte ascunse in spatele unui nume pe forum dintr-o lume virtuala.


Sentimentele de solidaritate si de apartenenta care ma insotesc la fiecare intrunire volkswagen nu le-am mai cunoscut decat la trabantisti. Va mai aduceti aminte de vremurile cand trabantistii se salutau cu farurile si isi acordau ajutor neconditionat unul la altul cand aveau o problema? E cam asa ceva ...



Desi nu sunt un adept si nici macar un admirator al tuning-ului o mentinue deosebita as avea pentru Golf-urile I si si II. Unele erau aranjate cu foarte mult bun gust ( da stiu ca e o chestie discutabila ) si-mi pare rau ca n-am avut timp sa le fac mai multe poze.




LA MULTI ANI VW FORUM!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu