duminică, 17 ianuarie 2010

Pauza publicitara... interbelica

Pana acum pauzele publicitare erau ocupate de reclame pentru Volkswagen Typ 3 ( Variant ). Ca sa nu se plictiseasca cei cativa cititori fideli ai blog-ului, am decis introducerea unei serii de reclame la masini americane din perioada interbelica.
Reclamele le-am gasit in mica mea colectie de reviste "The National Geographic Magazine" din perioada 1938-1940.
Cum fiecare revista contine una-doua reclame la masini si la anvelope sau uleiuri auto am sa le postez pe fiecare numar in parte.
Azi reclamele auto aparute in numarul din Mai 1938.


Lincoln Zephyr V12 .


Buick Roadmaster 1938 .


Ambele marci au fost comercializate si in Romania si pot fi identificate in fotografii din perioada interbelica.

4 comentarii:

  1. Eu am niste reclame din National Geografic pe care le-am inramat, revista era intr-o stare jalnica si mi s-a parut o idee mai buna sa le valorific in acest fel.
    Oricum reclamele vintage au un farmec aparte,am cateva intr-o mica colectie. O sa fac niste poze si pun la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le pui, neaparat! Da, au un farmec aparte. Tot de la National Geographic imi plac foarte mult si cele la Coca-Cola.

    RăspundețiȘtergere
  3. :D eu am 3 reclame de la Coca Cola inramate impreuna sunt chiar de efect.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca am psu si eu o parte din "materialele" publicitare :D

    RăspundețiȘtergere