miercuri, 20 iulie 2011

50 Jahre VW Typ 3 - Wolfsburg 23-26 Iunie 2011


Intrunirea anuala Europeana de VW Typ 3 a avut loc anul acesta la Wolfsburg data fiind implinirea a 50 de ani de la lansarea modelului.
Am fost si noi prezenti cu "cainele" al nostru fidel typ 3. Mai jos veti regasii fotografiile facute la eveniment in ordine cronologica. Au fost 4 zile de frig si ploaie dar multimea de typ3-uri si de typ3-isti din Europa a facut sa fie frumos. Foarte frumos!


Cu typ 3-ul din nou acasa. Acasa la Wolfsburg!

Camping Allersee locul de desfasurare al intrunirii aparent suficient de mare la inceput se va dovedi neincapator in fata invaziei typ3-iste.

Fastback-ul galben mi-a readus aminte de a mea masina cand am cumparat-o si i-am dat "o mana" de vopsea galbena cu spray-ul pentru primul drum la RAR. Daca nu ma credeti puteti vedea aici asemanarea :) .





Prezenti la eveniment au fost si simpaticii membrii ai "Type 3 & 4 Club" din Anglia cu cateva masini cu volanul aflat pe partea gresita.


Una din distractiile mele la Wolfsburg a fost vanatoarea de iepuri cu aparatul de fotografiat, aici un urecheat solitar din camping:








La prima ora a zilei in tabara typ3-urilor:



Obligatoria vizita la muzeu, nu am sa postez toate fotografiile facute in muzeu deoarece exponatele le puteti vedea in postarea dedicata muzeului cu ocazia vizitei din 2008 ( postarea o puteti vedea aici )


Cu ocazia implinirii a 50 de ani de typ 3 in mijlocul muzeului a fost organizat un loc dedicat momentului. Aici erau expuse doua exemplare celebre de typ 3: typ 3-ul cabrio din 1961, un prototip ce nu avea sa fie fabricat vreodata in serie si notchback-ul din acelas an sectionat pe la toate partile componente.


Masinilor li se alaturau si cateva vitrine cu componente NOS si literatura Typ 3.




Vizitei la muzeu i-a urmat vizita la VW Autostadt, un complex aflat langa fabrica de automobile si dedicat vanzarii directe a acestora.





Rampa de proba pentru masinile 4X4 aflata la intrarea in Autostadt, sincer nu m-a impresionat prea mult. Acelas lucru poti sa-l faci si cu un IMS ...


Dar organizarea VW Autostadt a reusit sa ma impresioneze pozitiv...

... din loc in loc vitrine cu masini "istorice"...

... iar intregul complex avea o frumoasa ordine idilica germana cu mult, foarte muuult si curat verde.






Un soi de paradis de epoca industriala ...



... avand ca scop vanzarea directa de masini fara ca clientul sa mai plateasca taxele de transport ale masinii de la fabrica la dilar-ul din orasul sau . Pe baza principiului decat sa vina muntele la Mahomed mai bine se duce Mahomed la munte si mai casca ochii si la una alta pe drum ;) .

La reantoarcerea in Camping am gasit un fastback avand culoare verde turcoaz metalizat. A fost culoarea primului meu Typ 3 Variant in care mi-am petrecut copilaria. Ce vremuri, ce culoare frumoasa! Noaptea la lumina stradala aparea de un albastru intens...




Dintr-o multime de typ 3-uri unul mai impecabil ca altul e greu sa-l gasesti pe cel mai frumos. Masina de mai jos a fost cu siguranta cea mai frumoasa din cele prezente la intrunire castigand de fapt si acest titlu plus cupa aferenta.

FAstback-ului norvegian nu puteai sa-i reprosezi nimic...

... indiferent unde te-ai fi uitat: in exterior, in interior, in portbagaj, la motor sau chiar pe dedesupt...


... un palmares frumos pentru o masina foarte frumoasa...





Curand camping-ul a devenit neancapator pt numarul mare de masini participante multe ramanad in afara ca aceste doua Typ 34 Karmann Ghia:






Doi urecheati in bataia obiectivului ;) ...

Urmatoarea activitate in program a fost turul de onoare la fabrica.

Una din masinile organizatorilor care controla traseul coloanei de typ3-uri pana la fabrica:



Un "tuning" foarte reusit :)

Dupa zeci de ani din nou in curtea fabricii de unde au plecat ...



... inaltator moment!











Ziua a continuat cu un rally de vreo 40 de km in jurul Wolfsburgului unde participantii aveau de raspuns la diverse intrebari legate de puncte fixe aflate pe traseu. Cum chestionarul era numai in limba germana multi din cei participanti am ramas doar cu plimbarea prin imprejurimile Wolfsburgului...



... la tara in Germania ...




... strazi pline de typ3-uri...
... realitate si nu vis :) .


Rally-ul s-a terminat la un restaurant ...



...idilic ...
... aflat intr-o zona idilica:
Unde am servit un porc in aspic cu pere si dulceata de coacaze ( cred ) ...
... cu cartofi "taranesti" sau cel putin asa le zic eu la cartofii cu ceapa si costita calita.
In parcarea restaurantului ...
... typ 3-uri cat vezi cu ochii:
Inapoi la camping ... 5 urecheati dintr-o lovitura!
Si cum calatorului ii sta bine cu drumul, Duminica dimineata cu noaptea-n cap, am luat drumul Koln-ului. O ultima fotografie de ramas bun in fata fabricii ( trebuie sa-mi trimit fotograful personal la niste cursuri de perfectionare :-) ) .
Participare la eveniment ne-a adus cupa si diploma pentru "weiteste Anreise" ( "cea mai lunga calatorie" ). Este al doilea astfel de trofeu obtinut la Wolfsburg, primul ( colectiv ca sa zic asa ), l-am primit impreuna cu MishuL la vizita din 2008 la aniversarea a 70 de ani de Volkswagen.
Sunt foarte mandru de acest trofeu!
Pentru intreg evenimentul mii de multumiri organizatorilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu