marți, 1 septembrie 2009

Ultima achizitie

De curand am achizitionat pentru "caine" un schimbator de viteze rezultat din dezmembrarea unui alt typ 3. Schimbatorul de viteze este modelul drept cu levierul cromat. Cromul este intr-o stare mult mai buna decat la schimbatorul meu similar.



Problema, ca sa-i zic asa, e la maciulia schimbatorul care este realizata din lemn si cu sigla "W" deasupra. Uitandu-ma eu prin cataloagele de accesorii nu am gasit nici o "maciulie" identica ci doar similare.


Este foarte posibil sa fie un accesoriu dintr-o serie mica care nu a apucat sa fie promovata in cataloagele de accesorii din anii 60-70.



Schimbtorul a fost initial imbracat in piele ca cel care apare in imaginea de mai jos in partea stanga sus. De fapt are si aceiasi forma. Din nefericire din pielea schimbatorului :)) n-au mai ramas decat vagi urme iar probabilitatea sa reusesc refacerea ei la o calitate decenta mi se pare foarte redusa. Ca urmare cred ca voi opta pentru curatarea "maciuliei' de resturile de piele si alte mizerii si o voi slefuii fin cat sa dau un aspect frumos lemnului. Apoi il voi lacui spre a arata ca maciuliile similare din lemn neambracat ( vezi mai jos ) . Orice parere avizata e bine venita :) .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu